Другий тиждень
Протягом цього тижня ми збирали матеріал, проводили опитування населення та анкетування учнів, вчителів відповідно до теми. Працювали в групах.
КРИЖИНКИ дослідили, що вода перебуває у трьох станах. Буває солона і прісна.

КРАПЛИНКИ довідались, як рухається вода в природі. Що таке кругообіг.
ПІЗНАЙКИ дізнались про проблеми води та її очищення.
Спостерігали, дізнавались і зробили висновок: кожен з нас повинен взяти на себе відповідальність за мудре використання обмежених водних запасів.
Отриману та знайдену інформацію в Інтернеті ми оцінили відповідно до критеріїв оцінювання продукту учнів.
Ми нагадали один одному, що при використанні матеріалів в проектній діяльності необхідно вказувати посилання на джерело використаної інформації.
Хочу сказати, що було дуже цікаво працювати в групах. Ми зверталися за допомогою до батьків, які також зацікавилися нашою проектною діяльністю. Презентація пройшла успішно!
КРИЖИНКИ дослідили, що вода перебуває у трьох станах. Буває солона і прісна.

КРАПЛИНКИ довідались, як рухається вода в природі. Що таке кругообіг.
Отриману та знайдену інформацію в Інтернеті ми оцінили відповідно до критеріїв оцінювання продукту учнів.
Ми нагадали один одному, що при використанні матеріалів в проектній діяльності необхідно вказувати посилання на джерело використаної інформації.
Хочу сказати, що було дуже цікаво працювати в групах. Ми зверталися за допомогою до батьків, які також зацікавилися нашою проектною діяльністю. Презентація пройшла успішно!
Коментарі
Дописати коментар